سایت آشپزی mawdoo3  :

سایت موضوع از جامع ترین و قدیمی ترین سایت های عربی می باشد که بخش بندی های زیادی دارد. یکی از بزرگترین و کامل ترین این بخش بندی ها بخش آشپزی این سایت می باشد.بخش آشپزی نیز به بخش های مختلف اعم از دسر سالا، شیرینی، غذاهای اصلی نیز بخش بندی شده اند که کار را برای شما راحت کرده اند.

سایت آشپزی Justfood  :

همان طور که از اسم سایت مشخص است این سایت فقط شامل رسپی های مختلف می باشد. سایت justfood دارای بخش بندی هایی همچون رسپی، ویدیوهای آشپزی، غذاهای رژیمی، فواید غذاها و غذاهای مناسب ماه رمضان می باشد که می تواند برای شما بسیار کاربردی و آسان باشد.

سایت آشپزی  arabtabkh.com :

سای عرب طبخ از سایت های مناسب و تکمیل برای دسر و کیک می باشد. رسپی های این سایت بسیار دقیق و خوشمزه می باشد که از امتحان آن پشیمان نمی شوید. برای تهیه دسر مد نظرتان در این سایت به مشکل بر نمی خورید و اگر کیک و شیرینی خاصی مد نظرتان نیست این سایت کمک کننده خوبی است.

 سایت آشپزی Atyabtabkha :

سایت اطیب و طبخ از سایت های معروف در حیطه آشپزی می باشد که انواع رسپی های عربی و بین المللی را در بر میگیرد. این سایت علاوه بر رسپی ها ساده و کامل انواع ویدیو های هیجان انگیز و آموزشی آشپزی نیز دارد که نکات خوبی دز این ویدیو ها تکرار و توضیح داده می شود.

 سایت آشپزی Supermama :

همانطور که از اسم سایت مشخص است این سایت مربوط به مادران نمونه می باشد که در بخش های مختلف همچون بارداری، سلامتی، آشپزی، نوزاد، آرایش و زیبایی؛ هم مطلب دارد و هم ویدیو که اکثر رسپی های آشپزی این سایت خوب و راحت است.

سایت آشپزی kitchen.sayidaty :

این سایت یکی از سایت های معتبر و منظم در آشپزی می باشد که دستور تهیه های دقیق و خوشمزه ای دارد. ویدیو های آشپزی این سایت برای کسانی که به رسپی نوشتاری علاقه ای ندارند می تواند بسیار مناسب باشد. اکثر رسپی شیرینی ها و غذاهای معروف بین المللی را نیز دارد.

سایت آشپزی Wasfetmama :

این سایت از سایت های بسیار منظمی می باشد که شما برای پیدا کردن غذای مد نظرتان به هیچ عنوان اذیت نمی شوید. همچنن این سایت می تواند راهنمای خوبی برای کسانی که نمی دانند چه غذایی درست کنند باشد. رسپی های این سایت کامل و دقیق می باشد.